miercuri, 1 februarie 2012

Made in ....HELL

Tepe si tepari...traim intr-o lume in care cel mare il mananca pe cel mic...sunt momente cand acest lucru se infaptuieste pe nemestecate....o lege nescrisa ce dainuie de sute de ani....mecanismele prin care se ingoapa societati cu datorii sunt din cele mai diverse si ingenuue...baietii destepti abuzeaza de cei creduli....o lege ce se vrea lege dar care nu este decat un paravan pentru evaziune si inselaciune...
Comerciantii onesti mor peste noapte...un fel de adormit viu..trezit mort....un joc fara niciun fel de regula...o industrie a mortii ce functioneaza perfect precum un mecanism elvetian. dar care are gravat MADE IN ROMANIA pe piesele ce-l compun...fara greseala....si nimeni nu poate face nimic...neputinta voita sau chiar in adevaratul sens al cuvantului, este cuvant de ordine....nu va impartasesc cum se infaptuiesc "crimele" economico-financiare legale...doar va spun ca din 700.000 de firme...au ramas aproximativ 300.000....unele au murit pe drum...altele au fost falimentate voit....dar marea majoritatea au cazut in plasa intinsa de rechini....fenomenul este atat de amplu dar nimeni nu se implica....toti stiu dar ridica din umeri...un sistem in care "la piovra" are tentacule imense...care cu ajutorul ventuzelor pozitionate una langa alta...te atrag...si nu-ti mai dau drumul decat atunci cand esti inert....cand nu mai poti respira...cand nu mai au ce sa-ti ia....
-adica, eu i-am dat marfa astuia de 2 mld.....si nu mai pot sa fac nimic???cum dracu dom'le...asta-i lege ?? o dau dracu si de firma si de tot.....am ajuns in pragul disperarii....il privesc pe cel din fata mea...are o stare de nervozitate extrema.....un simplu om...ca mine si ca tine....formidabil....si acu' ce dracu fac?? am credite la banci....nu mai pot sa le platesc...am casa ipotecata...depozitul....nu mi-am platit furnizorii....si pe asta il doare in cur....da tepe de miliarde si nimic!!!....nimic??..este atat de nervos....devine de necontrolat...ajuns in pragul disperarii....pai am platit si TVA-ul..ca asa este in tara asta de rahat...nicaieri in lume nu platesti TVA-ul la emiterea facturii....la incasare dom'le....ca uite ce se intampla....tu platesti darile catre stat si banii pe marfa pe care ai vandut-o nici nu-i mai vezi...si te duci dracu ca-ti vine sa-i dai cu ceva in cap si gata.....nu pot decat sa-i dau dreptate...mult prea dureros.....
- de cand aveti firma? il intreb incercand se detensionez atmosfera.....
-din '99 o am...niciodata nu mi-am luat o teapa ca asta....si acu' uite-ma...sunt aproape de faliment....nu am cu ce sa-mi platesc oamenii...statul popreste conturile...ca nu-l intereseaza daca am incasat sau nu ...trebuie sa platesc....nu? este corect? eu care am fost cu darile la zi, care am platit toate obligatiile...acum nu mai am bani nici sa trec strada.....ca-mi vine sa ma omor nu alta....sunt atat de neputincios....el este unul singur in fata mea...dar in tara sunt sute ca el....el inseamna 20 de angajati...20 de familii...cu copii si probleme..la dracu cu sistemul asta nemernic...ahhh de as avea o putere...doamne ce l-as rade din temelii....si nu i-as omori...i-as pune sa faca schimb de vieti....cred ca asta ar fi cea mai buna pedeapsa...moartea este usoara si se termina repede.....ar trebui sa se chinuiasca....sa dispere incercand sa gaseasca solutii....
-stiu...sunt alaturi de dvs. dar nu este de ajuns si nu va incalzeste cu nimic...stiu asta...insa este o lupta pierduta pot sa va spun din start....incercam dar nu o sa va alegeti decat cu alti bani cheltuiti...si finalitatea cu siguranta nu o sa fie cea pe care ne-o dorim amandoi.....o sa va alegeti cu niste hotarari judecatoresti care va dau dreptate....dar doar atat...care va dau dreptate....si nu cred ca puteti sa va platiti darile si salariile cu acestea.....ma priveste naucit....aproape ca s-a invinetit la fata....mi-e ciuda ca nu pot mai mult....mi-e ciuda ca nu-l pot face sa se linisteasca....regret ca nu va spun ceea ce vreti sa auziti.....
- pai si nimeni nu poate sa faca ceva??....adica ala care a luat marfa de la mine, acum nu mai este administratorul firmei si a bagat un boschetar de la care nu avem ce sa luam??...unde dracu s-a ajuns???....s-a ajuns la dracu acolo s-a ajuns....nu pot insa sa-i raspund asa....nu-l las sa reactioneze...privesc scrumiera...aproape plina..sa tot fie vreo 15 mucuri de tigara...de la 9 pana acum....grav...foarte grav....15...de ce nu 16 sau 17..de ce nu un pachet intreg?!...la naiba....aprind...trag...nu pot gandi mai departe..stiu spetele astea..cunosc mecanismele....stiu si alte spete care il au ca actor principal pe "domnul administrator" ....am mainile amputate si creierul zdrobit de atatea cate au trecut pe langa mine....retina reda cu fidelitate imaginea atator suflete intrate la mine in birou...mi-e greu sa mor inainte de a trai....mi-e greu sa abandonez inainte de a incepe....ce lupta inegala....as vrea sa fiu ca o pomada ce unge rana cicatrizand-o....as vrea sa zambesc...sa redau speranta....dar nu pot minti mintindu-ma si pe mine....duceti-va dracu cu tot cu manariile voastre...
_____________________________________

8 comentarii:

  1. Pe mine ma dispera lumea asta nesimtita!!!Cum cucu meu mai dorm astia linistiti cand pun capul pe perna?Oare ii ia somnul?Eu sper sa nu!Si cand ii ia macar sa aibe cosmaruri!!!Si mai sper sa ii rasplateasca viata pe masura lor!Oameni de nimic! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar cati nesimtiti sunt...si dorm al naibii de bine...mda..sper ca roata sa fie a naibii de rotunda...

      Ștergere
  2. Se invarte ea, roata, chiar daca e patrata.......nimic nu ramane neplatit....nici bun nici rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. am eu un prieten care si-a luat leapsa urat de tot de la un jmenar din asta.acum ala se plimba cu masina de 100.000 de euro pe strada si rade de el iar prietenul meu se judeca si cheltuie banii cu avocatii.asa-i viata.unii prea destepti altii prea prosti si creduli.Dya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred..si stiu atatea cazuri....din pacate...legal nu ai ce-i face...nu tu bunuri pe numele lui...nu tu venituri....groaznica situatie....

      Ștergere
  4. Baga mare frate.astia de au bani si dau la tepe sint jmecheri.io nu inteleg ceva de ce nui leagă nimenea.asa sint si paicea se plimba cu mașinile alea scumpe făcute pe furaciuni si aia care fura de foame sint la zdup.astai justiție de doi lei.si io tot sărac o sa raman.Sati dea dzeu multa sănătate fratica

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimic nu se va schimba daca nimeni nu lupta cu sistemul, legile sunt aprobate in asa fel incat sa poata fii ocolite, trist, DAR DIN PACATE ASTA E TARA IN CARE TRAIM. Depinde TOT DE NOI SA SCHIMBAM CEVA. Sunt alaturi de tine, sa incercam, sa schimbam ceva...:)

    RăspundețiȘtergere

Si totusi...exist...