luni, 23 ianuarie 2012

Minti periculoase.....

- de ce nu vrei sa facem asa, o sa iasa bine pentru amandoi....ma priveste in timp ce pune picior peste picior....imbracata simplu dar atat de sofisticat...doamne..simplitatea cateodata este atat de complicata....cerceii fini se scurg ca doua picaturi de apa inghetata din urechile mici.....degetele subtiri cu un simplu inel se joaca temator cu bricheta....ce atitudine ciudata pentru o domnisoara....nu stiu daca este nervozitate sau doar plictiseala....
- adica tu sa-l scapi pe al tau si al meu?? eu zic ca clientul tau este vinovat 100% dar nu asta ma intereseaza...pe mine ma intereseaza sa se faca dreptate....si daca stau bine si ma gandesc....omul asta si-a pus toate sperantele in mine....nu fac asa ceva....crede-ma!!....o privesc cum se foieste pe fotoliul de piele....tanara...frumoasa...o femeie ce intoarce privirile barbatilor aproape instantaneu....mintile diabolice au culcusul cateodata in corpuri frumos conturate....in zambete impecabile..in infatisari angelice....as putea spune ca DIAVOLUL SE IMBRACA DE LA PRADA....un caz interesant, bulversant....multa incarcatura emotionala..aprind o tigara...fumul se rostogoleste incet spre tavanul de un alb impecabil....as putea sa fumez fara intrerupere...o pofta nebuna ma stapaneste de ceva vreme....si toate cate se intampla ma asupresc iremediabil....telefoanele suna fara oprire...in zgomotul lor deslusesc atata disperare si deznadejdie....stiu ca nu am cum sa pierd....am toate probele in favoarea mea....nicio instanta din lumea asta nu va da castig de cauza adversarului meu.....
- traiesti intr-o lumea a ta...si lumea asta trebuie adaptata in functie de vremurile in care traim....spune in timp ce scoate din geanta imensa o tigara electronica....poate te gandesti ca nu ai cum sa pierzi....(femeiea din fata mea parca-mi citea gandurile)....periculoasa....frumoasa si periculoasa...o combinatie letala....ce-ti taie rasuflarea.....numai ca nu este asa...o sa ai o surpriza de proportii...una care sa te faca sa-ti smulgi parul din cap...."dragule"....fumeaza linistita...stapana pe situatie si aproape dominanta in biroul meu care parca acum nu-mi mai apartine....zambesc....sunt putin bulversat....
- si ce o sa faci??....o sa inlocuiesti probele din dosar?? Diana....sa fim seriosi.... se ridica in picioare..parfumul fin ma intriga si-mi da o senzatie de euforie.....zambeste demonic....nu te chinui sa-ti dai seama ce parfum este......formidabil!!!....ma citeste....trece prin mine si se joaca cu mintea mea atat de indiferenta...atat de nepasatoare....al sapte-lea simt functioneaza implacabil....puternica femeie....incerc sa ma adun....sunt ametit de taria fina a mirosului de parfum....cred ca si-a dat seama ca sunt in dificultate.... pune geanta pe umar...camasa de un alb imaculat ma orbeste nelasandu-mi privirea sa o atinga.....
- esti chiar amuzant....nu te mai gandi la lucruri atat de dificil de realizat...gandeste simplist....in cazul in care toate sunt impotriva clientului meu....inlocuim personajele.....simplu....o privesc in timp ce inchide usa in urma ei.....nici macar nu-mi pot reveni....este luni....sunt acelasi vanzator de suflete...acelasi negustor de zambete....insa astazi....sunt infrant cu propriile arme....si sunt tavalit in propria-mi mocirla...nu inteleg cum mintea unora poate lucra atat de dezastruos....traiesc intr-o lume in care nu ma regasesc....o lume in care un om de rand poate jura ca a fost acolo...ca a vazut....poate arata cu degetul atat de serios spre cel care nu a savarsit fapta...strigand....EL ESTE......

____________________________________

11 comentarii:

  1. buna gagica eee?:)mie numi plac astea fandosite da acu gusturile nu se discuta!stiu un caz cand unu a scapat fiinca altu sa dat drept faptas.aiurea nu?.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu asta era ideea postului...dar tu....batman...batman....:)) mai sunt cazuri din acestea....rare...dar exista!!

      Ștergere
  2. stiam eu ca parfumul este un atuu pentru o femeie!oare ce parfum era?Dya

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca experienta senzoriala a fost atat de profunda...te rog sa ne afli si noua ce parfum era...:)))

    Ina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta o sa aflu...o sa va impartasesc...macar asa de curiozitate!

      Ștergere
  4. Ino când Dev ie surprins tre sa fie ceva ieșit din comun.Io zic ca afla in curând.dev sa iei femeia la vorbe sa zic tot!daca nu zice o face băiatu' sa vomite tat!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Majoritatea oamenilor pot minti cu zambetul pe buze,nu au nevoie de vreo scoala pentru asta si nici nu exista remuscari. Oricum geniala postarea!

    RăspundețiȘtergere

Si totusi...exist...