marți, 17 ianuarie 2012

Mori ca sa poti trai....

Masti de lut puse peste chipuri  inumane...robe negre ce-ti infrang sufletul indiferent de dreptatea pe care o ai...te sug de energiile pozitive emanandu-ti un iz cadaveric...o imagine de cosmar ce nu te lasa sa razbesti printr-un sistem bolnav..canceros...
Esti pierdut prin sala pasilor pierduti...prin lumea celor care cuvanta ..prin salile cu numere la intrare ..acolo unde o privire aruncata aiurea poate sa-ti schimbe viata intr-un cosmar....judecatile luminatilor in negru care judeca si impart dreptatea dupa o lege pe care nu am invatat-o la scoala niciodata...privesti neputincios in timp ce invoci articole de lege, privirea indiferenta si plina de subinteles a celui care se afla in fata ta invaluit in mantia neagra...te cantareste din priviri si cu putin noroc..primesti clementa....primesti dreptul de a vorbi aproximativ 2 minute...prin bunavointa lor...printr-o putere care este data de fiecare dintre noi...
Legi care-ti umbresc mintea si care odata citite si aplicate ar trebui respectate...cum dracului respectate cand cei care ar trebui sa o faca ...nu o fac ...ba mai mult decat atat...incalca cele mai elementare principii de drept...si zambesc nonsalanti...si privesc infatuati...puterea mai devreme sau mai tarziu..naste haos...si haos este si acum si asa a fost de ceva vreme in sistemul care promoveaza injustitia in loc de justitie....Balanta a fost si ea "manarita" nici talerele ei nu mai sunt in echilibrul acela formidabil de perfect....si nici greutatile nu mai sunt egale...ce rost are o lupta daca ai sti finalitatea de la inceput...daca sti ca orice ai face si oricate forte ai comasa..nu o sa castigi...cand printr-o simpla aruncatura de condei..se decide soarta unui om....cand printr-un telefon de ultima generatie se primeste un ordin scurt....si scurt te executa....te decapiteaza in fata unei multimi ce nu te vrea decapitat...ce sta la rand pentru a-si primi osanda....cei puternici castiga..cei slabi pierd..cei saraci...mor....cerandu-si dreptatea....si cand intr-un final aceasta vine...ei nu mai sunt sa se bucure ...
Privesc sala arhiplina...mirosurile amestecate dau senzatii de bodega infecta cu preturi pentru saraci...nu ca aceasta comparatie ar fi exagerata...fiecare-si asteapta sa i se strige numele...o lista a lui schindler interminabila...narile fine-mi disting un miros de pierzanie...un iz de scarba interioara pentru ca fac parte dintr-o tagma ce nu-mi apartine...se striga toate dosarele sunt atent de la primul pana la.....
- cauza nr.....reclamant...... parat.....primaria......din partea primariei se prezinta un jurist tanar..atat de tanar incat ma vad pe mine la inceputuri....demult...tare demult.....din sala se ridica o doamna bine imbracata, paseste spasita spre partea din fata a salii.....
-cine sunteti dumneavoastra?  .....in sala fiecare este incalcit in gandurile si problemele zilnice...fiecare din rautate poate sa-si tradeze si pe cea mai apropiata persoana din viata sa....femeia lasa capul in jos...atentia mi-e captata de corpul ce sta inert....ridica privirea din pamant...cu ochii aproape in lacrimi...
-eu sunt fata dansului.......tata a murit......sunt  pur si simplu un mort viu....cuvintele acelea-mi rasuna si acum in minte....un sistem ce te pune la pamant..ce-ti albeste parul frumos intr-o mare alba de durere si rabdari....o golgota pe care daca nu urci..oricum esti rastignit pana sa ajungi in varf.....
Ies dupa doamna pe care o vazusem...in graba dau peste un jandarm...nu-mi pasa si tinta mea este bine definita....
-doamna, ma priveste cu neincredere..roba-i repugna un sentiment de ura...se schimonseste la fata...totusi se opreste....de cand se judeca tatal dumneavoastra??...ma priveste cu stupoare..cred ca ar vrea sa ma loveasca bestial..barbar...inuman.....
-de doar 15 ani.....cand a inceput...era tanar....acum nu mai este....si stiti care este paradoxul domnule??...o privesc intrebator....paradoxul este ca unii ca tine si sistemul asta de rahat l-a trimis acolo unde poate este mai linistit...oricum sunteti toti niste nesimtiti.....pleaca fara sa priveasca in urma sa...eu raman....involutar dau roba jos...nu stiu de ce am facut-o ...si acum inca ma mai gandesc la asta...frigul ma cuprinde peste tot...ce senzatie ciudata....parca as fi batut salile astea 15 ani....si acum...mi-a venit randul......

13 comentarii:

  1. EXCEPTIONAL!!!!!FRUMOS SCRIS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc...din pacate oricat de frumos as imbraca...realitatea este crunta!

      Ștergere
  2. .o imagine de cosmar ce nu te lasa sa razbesti printr-un sistem bolnav..canceros...

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am judecat 5 ani de zile cu consiliul judetean si am luat-o original.nimenea nu a fcut nimica in privinta procesului meu si toata lumea a fost pe mana.numai prin judecati sa nu ajungi si am mai cheltuit si multi bani pe niste avocatii care nu siau facut treaba pentru care iam angajat.halal tara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu de ce dar suna cunoscuta speta ta!regret cele intamplate.sa speram ca in curand toate se vor aseza si normalitatea va fi prezenta in fiecare zi traita!Nu halal tara..tara este frumoasa...halal sistem!!o zi buna!

      Ștergere
  4. un sistem in favoarea celor puternici...asta a fost dintotdeauna!
    roba...atunci...nu ti-a facut nicio onoare.
    Ina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un sistem..mai multe necunoscute:) asta nu inseamna ca nu putem schimba ceva nu?...da...nu m-am regasit...poate nu o sa am regasesc niciodata...

      Ștergere
    2. nu stiu...eu cred ca ceva "inradacinat" e cam greu de schimbat! mai ales cand sunt cu totul si cu totul alte interese...
      Ina

      Ștergere
  5. Baga frate fără sa te doaran caricioplan!scrii bine si in rest numai bine !cum ie sa fii avocat?pe mine nu mă dus mintea si daia dau la strâng demi sar capacele!Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai ceva inima...DEZASTRUOS:) xeres...."strang" inseamna strung??..si care-i problema?? este cumva vreo rusine??

      Ștergere

Si totusi...exist...